ورود و ثبت نام

چطور میتوانم مشخصات کاربری و ایمیل خود را ویرایش کنم؟

با وارد کردن شماره ی همراه وارد حساب کاربری خود شوید. روی گزینه “ویرایش ” کلیک کرده واطلاعات خود را ویرایش کنید

چگونه میتوانم یک پروفایل ایجاد کنم؟

در وب سایت روی گزینه “ثبت نام” کلیک کنید. شماره موبایل خود را وارد نمایید (کد فعال سازی برایتان پیامک میشود .) بعد از وارد نمودن کد فعالسازی ، ثبت نام انجام می شود. سپس روی گزینه تکمیل اطلاعات کلیک و اطلاعات خود را تکمیل نمایید.

برای خرید حتما باید در سایت عضو باشم ؟

بله.

به چه حساب کاربری جدید گفته می شود؟

تا کنون در سایت خریدی ثبت نکرده باشد.

چطور میتوانم با حساب کاربری خود برای شرکت یا ارگان حقوقی خرید کنم ؟

درخواست خود را از طریق بخارتباط با ما ارسال نمایید .

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

خیر امکان ثبت سفارش تلفنی وجود ندارد.

روند ثبت سفارش

چطور میتوانم سفارشم را لغو کنم ؟

شما میتوانید از طریق تماس با واحد پشتیبانی درخواست لغو سفارشتان را اعلام نمایید. در صورتی که سفارش شما در حال ارسال باشد امکان لغو وجود ندارد.

چطور میتوانم فاکتور سفارش را دریافت کنم؟

با ثبت تیکت درخواست خود را اعلام و روی گزینه دانلود نسخه الکترونیک فاکتور کلیلک نمایید تصویر فاکتور را دریافت کنید.

چطور در سایت سفارش خود را ثبت کنم ؟

بعد از ورود به پروفایل ، کالای مدنظر خود را به سبد خرید اضافه کنید. روی گزینه ثبت و مرحله بعد کلیک کنید، پس از انتخاب آدرس میتوانید نحوه پرداخت خود را انتخاب کنید. بعد از ثبت سفارش، سیستم کد سفارش شما را پیامک میکند.

میتوانم بجای خودم ، شخص دیگری برای تحویل سفارش معرفی کنم؟

بله .هنگام وارد نمودن آدرس شما میتوانید نام شخص مورد نظر خود را وارد کنید، شخص تحویل گیرنده میبایست کد تحویل به همراه داشته باشد.

چطور میتوانم سفارش خود را بصورت اینترنتی پرداخت کنم ؟

هنگام ثبت سفارش میتوانید پرداخت اینترنتی را انتخاب نمایید و بعد از وارد شدن به درگاه ،اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید.

آیا تعداد خرید از یک کالا در سایت محدودیتی دارد؟

با توجه به شرایط جشنواره ها محدودیت تعداد در انتخاب کالا ها متفاوت است .

از چه روشهایی میتوانم سفارش خود را پرداخت کنم ؟

امکان پرداخت به صورت آنلاین وجود دارد.

آیا امکان افزودن کالا (ادغام) به سفارش قبل وجود دارد؟

امکان افزودن کالا به سفارش ثبت شده وجود ندارد

چطور میتوانم پس از ثبت سفارش آدرس و زمان ارسال را ویرایش کنم؟

شما میتوانید از طریق تماس با واحد پشتیبانی درخواست ویرایش آدرس و زمان سفارشتان را اعلام نمایید.

چطور میتوانم سفارشم را تحویل بگیرم؟

با ارائه کد تحویل به مامور ارسال میتوانید سفارش را تحویل بگیرید.

می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

خیر، فقط امکان خرید کالاهای موجود میباشد

سفارشم را بصورت اینترنتی پرداخت نمودم ، وجه از حسابم کسر شده اما پرداخت سفارشم تایید نشده است؟

در صورتی که مبلغ تا 24 ساعت به حسابتان برگشت داده نشد میتوانید از بانک درگاه پرداختتان پیگیری انجام دهید در صورتی که مبلغ به حساب حجازی واریز شده باشد از طریق راه های ارتباطی تماس و ایمیل اطلاع رسانی کنید.

میتوانم بعد از فاکتور شدن سفارش درخواست تغییر در مندرجات فاکتور را بدهم؟

خیر. بعد از صادر شدن فاکتور امکان هیچ تغییری وجود ندارد.

چطور نظر خود را برای کالای خریداری شده ثبت کنم ؟

با ورود به صفحه “پیگیری سفارش ” سفارش مورد نظر را انتخاب کنید و سپس بر روی شناسه سفارش کلیلک کنید با انتخاب کالای مورد نظر در قسمت نظر کاربران میتوانید نظر خود را ثبت کنید. پس از تایید ، نظر قابل نمایش میباشد .

بعد از اینکه سفارشم ثبت نهایی شد، چه زمانی میتوانم آن را تحویل بگیرم؟

برای ساکنین مشهد امکان انتخاب بازه زمانی وجود دارد و با توجه به بازه تعیین شده سفارش ارسال میشود . در مشهد کالا در بازه ی زمانی انتخابی مشتری، شتاب پلاس حدود 24 ساعت کاری و در سایر شهر ها از طریق پست حداکثر 72 ساعت کاری و تیپاکس 48 ساعت کاری سفارش ارسال خواهد شد. در صورت انتخاب مراکز تحویل حضوری مطابق ساعت انتخاب شده بعد از دریافت پیامک میتوانید جهت دریافت سفارش مراجعه نمایید.

کالایی را که در طرح پیشنهاد شگفت انگیز می باشد می توان با تعداد بیش از یک عدد خریداری کرد؟

امکان خرید بیش از 5 عدد کالاهایی که در طرح پیشنهاد شگفت انگیز هستند وجود ندارد. در صورت درخواست سفارش عمده، هزینه ارسال مجزا محاسبه می شود.

در چه ساعاتی امکان خرید دارم ؟

امکان ثبت سفارش در 24 ساعت شبانه روز وجود دارد